Κραυγὴ πόνου ἀπὸ ἕναν Πανεπιστημιακό, Εἰδικὸ Ἰατρό, Ἐπιδημιολόγο

Σεβαστοὶ Ἱεράρχες, Πατέρες καὶ Ἀδελφοί,

Ὁ ἁμαρτωλότερος τῶν ἀνθρώπων τολμῶ νὰ ἀ­πευθύνω αὐτὴ τὴν ἐπιστολή, διότι ἡ ἀγωνία ὅλων μας ἔχει κορυφωθεῖ ἀπὸ τὰ γεγονότα ποὺ βλέπουμε νὰ ξεδιπλώνονται μπροστά μας στὸ παγκόσμιο θέατρο τοῦ παραλόγου. Ὁ πόλεμος, ἡ ἀπομάκρυνση ἀ­πὸ τὸν δρόμο τοῦ Θεοῦ καὶ ὁ παραλογισμὸς ἔχουν γίνει καθη­μερινὰ φαινόμενα. Δυστυχῶς, σὲ μιὰ τέτοια δύστηνη καὶ ἁμαρτωλὴ ἐποχὴ ἔλαχε στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ νὰ ταλαιπωρεῖται ἀπὸ ἕναν βαθὺ καὶ πολύπλευρο διχασμὸ ποὺ ἔχει προκύψει κυρίως μὲ δική μας εὐθύνη, ἕναν διχασμὸ ποὺ ἀπειλεῖ τὴν ἴδια τὴν ἀποστολὴ τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴ σωτηρία τοῦ κόσμου.

Σχετικὰ πρόσφατα φούντωσε μιὰ διαίρεση μὲ ἀ­φορμὴ τὸ Κολυμπάρι (2016) καὶ στὴ συνέχεια ἐγκαταστάθηκε ἐπικίνδυνα ἡ ἀντιπαλότητα μέσα στοὺς κόλπους τῆς Ἐκκλησίας μὲ τὴ συστράτευση τῆς πλειοψηφίας τῶν ἱεραρχῶν μὲ τὸ κυβερνητικὸ ψευδο-ἀφήγημα τῆς πανδημίας τοῦ κορωνοϊοῦ. Αὐτὸς ὁ δι­αδοχικὸς καὶ πολυ-ἐπίπεδος κατακερματισμὸς συνεχίστηκε ἐπιδεινούμενος μὲ τὸ θέμα τῆς Οὐκρανίας καὶ τώρα ἐμπεδώνεται ἀπειλώντας τὴν ἴδια τὴν Ἐκ­κλησία μὲ τὴν στάση μερικῶν ἱερωμένων ἀπέναντι στὴν ὁμοφυλοφιλία καὶ τὰ ὑπόλοιπα ἐπαίσχυντα νομοσχέδια.

Γιὰ τὸ θέμα τῆς Οὐκρανίας θὰ ἤθελα μόνο νὰ μοιραστῶ μαζί σας τὸν προβληματισμὸ τοῦ μακαριστοῦ γέροντα Ἐφραὶμ ἀπὸ τὸ Σεράϊ τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Σὲ σχετικὴ συζήτηση, ὁ φωτισμένος γέροντας ἀναρωτήθηκε: «Μήπως ἔχει καταδικαστεῖ γιὰ κάτι ἐπιλήψιμο ὁ Μητροπολίτης Ὀνούφριος; Μήπως ἔχει καθαιρεθεῖ ὁ μητροπολίτης Ὀνούφριος; Ἂν δὲν ἔχει ἀπομακρυνθεῖ ὁ μητροπολίτης Ὀνούφριος ἀπὸ τὴ θέση του, τότε γιατί ἡ Ἐκκλησία ἔχει ἐκλέξει καὶ δεύτερο ἱεράρχη στὴν ἴδια θέση; Δηλαδή, στὴν Οὐκρανία ἔχουμε μετατρέψει τὴν Ἐκκλησία σὲ ἕνα τέρας μὲ δύο κεφάλια;».

Τὰ καίρια αὐτὰ ἐρωτήματα τοῦ μακαριστοῦ γέροντα ποὺ ματώνουν τὴν Ἐκκλησία παραμένουν μέχρι καὶ σήμερα ἀναπάντητα.

Γιὰ τὸ θέμα τοῦ κορωνοϊοῦ θὰ μποροῦσα νὰ γράψω σελίδες ἐπὶ σελίδων καὶ βιβλία ἐπὶ βιβλίων ὅπως ἔχουν ἤδη γραφτεῖ ἀπὸ πολλούς, ἀλλὰ στὴν ἐπιστολὴ αὐτὴ θὰ σταθῶ σὲ ἕνα μόνο ζήτημα. Ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα, χειρότερα καὶ ἐγκληματικὰ ψέματα ποὺ εἰπώθηκαν κατὰ τὴ διάρκεια τῆς πανδημίας ἀφοροῦσε τὸ θέμα τῶν ἐμβολίων, ὅτι δηλαδὴ τὰ ἐμβόλια παρεῖχαν δῆθεν προστασία ἀπὸ τὴ μόλυνση καὶ τὴ μετάδοση τοῦ κορωνοϊοῦ. Πάνω σὲ αὐτὸ τὸ ψέμα στηρίχθηκαν τὰ περισσότερα ἂν ὄχι ὅλα τὰ διχαστικά, παράλογα καὶ ἀντι-ἐπιστημονικὰ μέτρα ἐλέγχου ποὺ ἐφαρμόστηκαν κατὰ τὴ διάρκεια τῆς πανδημίας.

Δυστυχῶς, γιὰ τοὺς ἀκολουθήσαντες τὸ κυβερνητικὸ ψευδο-ἀφήγημα, ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ὑπηρεσία Φαρμάκων, γνωστὴ ὡς EMA (European Medicines Agency), ἡ ὁποία εἶναι ἡ ὑπεύθυνη Εὐρωπαϊκὴ ἀρχὴ ποὺ παραχώρησε τὴν ἄδεια προσωρινῆς κυκλοφορίας τῶν ἐμβολίων στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση, ὑποχρεώθηκε πρόσφατα νὰ ἐπιβεβαιώσει γραπτῶς μὲ ἐπιστολή της πρὸς τὸ Εὐρωκοινοβούλιο τὴν πιὸ σημαντικὴ ἐπιστημονικὴ ἀλήθεια. Ἐπιβεβαίωσε δηλαδὴ γραπτῶς μὲ τὸν πιὸ ἐπίσημο τρόπο αὐτὸ ποὺ γνωρίζαμε ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τῆς κυκλοφορίας τῶν ἐμβολίων, ὅτι τὰ ἐμβόλια ΔΕΝ ἦταν κατασκευασμένα γιὰ νὰ προστατεύουν ἀπὸ τὴ μόλυνση ἢ τὴ μετάδοση – δηλαδὴ τὰ ἐμβόλια ΔΕΝ εἶχαν τὶς προδιαγραφὲς κατασκευῆς ὥστε νὰ προστατεύουν τοὺς ἐμβολιασμένους ἀπὸ τὴ μόλυνση ἢ τὴ μετάδοση τοῦ κορωνοϊοῦ. Ἀντίγραφο τῆς ἐπιστολῆς τῆς ΕΜΑ ἔχει ἤδη κυκλοφορήσει στὸ διαδίκτυο.

Ὅπως ἴσως θυμᾶστε, πάνω στὴν πιὸ πάνω «λεγόμενη προστασία» ποὺ τάχα παρεῖχαν τὰ ἐμβόλια στηρίχθηκε ἡ ψευδολογία τῶν διχαστικῶν μέτρων ποὺ ἐφαρμόστηκαν στὴν κοινωνία μὲ τὰ ὁποῖα ἐπιβλήθηκαν σκληρὰ καὶ περιοριστικὰ μέτρα γιὰ τοὺς ἀνεμβολίαστους καὶ ἐλάχιστα ἢ καθόλου μέτρα ἐλέγχου γιὰ τοὺς ἐμβολιασμένους. Τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ ἐμ­βολιασμένοι δὲν χρειαζόταν νὰ κάνουν ὁποιαδήποτε ἐξέταση, δημιουργοῦσε τὶς προϋποθέσεις ὥστε ἀκόμα καὶ ὡς ἀσθενεῖς ἀπὸ τὸν κορωνοϊὸ νὰ μποροῦν νὰ κυκλοφοροῦν ἐλεύθερα καὶ νὰ μεταδίδουν τὸν ἰὸ δεξιὰ καὶ ἀριστερὰ χωρὶς ἔλεγχο, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἐνισχύεται καὶ νὰ παρατείνεται ἡ ἐπιδημία μὲ τραγικὲς συνέπειες.

Δυστυχῶς, μὲ τὴν ἐπίκληση τοῦ πιὸ πάνω ψέματος ξεγελάστηκαν οἱ ἄνθρωποι νὰ ἐμβολιαστοῦν καὶ νὰ ἐμβολιάσουν καὶ τὰ παιδιά τους λόγῳ τῆς φορτικὰ διαφημιζόμενης «κοινωνικῆς» εὐθύνης ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ ἐπιδείξουν γιὰ νὰ προστατεύσουν τάχα τοὺς παπποῦδες καὶ τὶς γιαγιάδες, τοὺς συναδέλφους κ.ἄ.

Τὶς τραγικὲς συνέπειες τοῦ ἀνεξέλεγκτου ἐμβολιασμοῦ χωρὶς ἰατρικὰ κριτήρια τὶς παρακολουθοῦμε ὅλοι μέχρι σήμερα.

Ἐπιπλέον, πείστηκαν οἱ πιστοὶ Χριστιανοὶ νὰ ἐμ­βολιαστοῦν ἀκολουθώντας τὸ κήρυγμα «ἀγαπολογίας» τῶν ἱεραρχῶν ποὺ προωθοῦσαν τὰ ἐμβόλια γιὰ τὴν προστασία δῆθεν τοῦ πλησίον. Παράλληλα καὶ πάνω στὸ ἴδιο ψευδολόγημα στηρίχθηκε ἐπίσης καὶ ἡ παραφιλολογία γιὰ τὸ τεῖχος τῆς ἀνο(η)σίας τὸ ὁ­ποῖο παρέμεινε ἕνα πουκάμισο ἀδειανό. Περιττὸ νὰ θυμίσω καὶ τὸ ἔγκλημα τῆς ἀπομάκρυνσης τῶν ὑγειονομικῶν ἀπὸ τὰ νοσοκομεῖα στὴν Ἑλλάδα σὲ μιὰ περίοδο ποὺ ἦταν ἄκρως ἀπαραίτητες οἱ ὑπηρεσίες τους. Ὁ κατάλογος τῆς ψευδολογίας γιὰ νὰ πειστοῦν οἱ ἄνθρωποι ὥστε νὰ ὑποκύψουν, νὰ συναινέσουν ἤ/καὶ νὰ γίνουν φανατικοὶ ὑποστηρικτὲς τῶν ἐγκληματικῶν καὶ διχαστικῶν μέτρων ποὺ ἐπιβλήθηκαν κατὰ τὴν διάρκεια τῆς πανδημίας κυρίως στὸ θέμα τοῦ ἐμβολιασμοῦ δὲν ἔχει τελειωμό.

Ἡ πληγὴ ὅμως ποὺ ἄνοιξε μέσα στὴν Ἐκκλησία, αὐτὴ ἡ ἄκριτη καὶ ἄλογη στάση πολλῶν ἱεραρχῶν καὶ ἱερωμένων οἱ ὁποῖοι ἀπὸ ἄγνοια, ὑστεροβουλία ἤ/καὶ ἄλλους λόγους ἀποδέχτηκαν τὴν προπαγάνδα τῆς «λεγόμενης προστασίας» ποὺ παρεῖχε τάχα ὁ ἐμβολιασμὸς καὶ προωθοῦσαν τὰ ἐμβόλια, δὲν ἔχει ἐπουλωθεῖ ἀλλὰ μᾶλλον βαθαίνει καὶ ὄζει κινδυνεύοντας νὰ ἐπιπλακεῖ σὲ γάγγραινα.

Τί νὰ πρωτοθυμηθοῦμε;

Ὅτι διάφοροι ἱεράρχες καὶ ἄλλοι ἱερωμένοι ἔφτασαν νὰ καταργοῦν ἀκόμα καὶ τὸ Εὐαγγέλιο στὸ ὄνομα τῆς «προστασίας» τῶν ἀνθρώπων;

Ὅτι καθημερινὰ ἀκούγαμε ἀπὸ τὸν ἄμβωνα κηρύγματα γιὰ τοὺς «ἀνόητους» καὶ «αἱρετικοὺς» ἀνεμβολίαστους;

Νὰ θυμηθοῦμε ὅτι ἐκδιώχθηκαν ἀνεμβολίαστοι ἱερεῖς ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς ἱεράρχες τους;

Ὅτι μερικοὶ ἱερωμένοι ἔφτασαν ἀκόμα καὶ νὰ ἐκ­θειάζουν τὴν ἐπιστημονικὰ ἀτεκμηρίωτη ἐκδίωξη τῶν ὑγειονομικῶν ἀπὸ τὰ νοσοκομεῖα καὶ νὰ ὑποστηρίζουν τὸν ὑποχρεωτικὸ ἐμβολιασμό;

Ὅλα αὐτὰ καὶ ἄλλα πολλὰ λυπηρὰ καὶ ἑωσφορικὰ ζήσαμε μέσα στὴν Ἐκκλησία μὲ τὴν ἐπίκληση αὐτοῦ τοῦ ἐγκληματικοῦ ψέματος.

Ὅλα αὐτὰ δὲν τὰ γράφω γιὰ νὰ ἀναξέσω πληγὲς οὔτε γιὰ νὰ δικαιώσω ὅσους ἀντιστάθηκαν στὴν ὑγειονομικὴ λαίλαπα τοῦ κορωνοϊοῦ. Ὅμως, τώρα ποὺ ἡ ἀλήθεια εἶναι γυμνὴ καὶ σκληρή, τὰ γράφω γιὰ νὰ ἀναλογιστοῦμε ὅλοι τὴν ἀνάγκη νὰ μετανοήσουμε καὶ ὄχι ἁπλῶς νὰ μεταμεληθοῦμε.

Κυρίως τὰ γράφω γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ ἀνοίξουμε τὶς ἀγκαλιές μας καὶ νὰ ἀλληλο-ἀσπαστοῦμε ἀδελφικά, συγχωρητικά, ἀγαπητικὰ καὶ Χριστοκεντρικά.

Παρακαλῶ ὅλους ὅσοι ταλαιπωρήθηκαν, λοιδορήθηκαν, χλευάστηκαν, ἐξευτελίστηκαν, ἀδικήθηκαν ἤ/καὶ φυλακίστηκαν, νὰ βροῦν τὸ κουράγιο ὥστε νὰ συγχωρεθοῦμε μεταξύ μας καὶ νὰ «ἀγαπήσωμεν ἀλ­λήλους, ἵνα ἐν ὁμονοίᾳ ὁμολογήσωμεν» τὴν Ἁγία Τριάδα μέσα στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ «ἐν ἁγίῳ Πνεύματι καὶ Ἀληθείᾳ».

Εἶναι ἡλίου φαεινότερο ὅτι δὲν ἔχουμε ἀπεριόριστο χρόνο παράτασης παρ᾽ ὅλο ποὺ ἀκόμα ὁ Θεὸς συνεχίζει νὰ μακροθυμεῖ «ἐπὶ ταῖς ἁμαρτίαις ἡμῶν». Οὔτε ἔχουμε τὴν πολυτέλεια τῆς ἀναβλητικότητας δι­ότι ὁ διάβολος μὲ τοὺς ὑπηρέτες του βιάζεται νὰ μᾶς καταστρέψει. Πολὺ περισσότερο, δὲν ἔχουμε οὔτε καὶ τὴν ἐπιλογὴ τοῦ μεγάλου ἀδελφοῦ ὥστε νὰ ἀρνηθοῦ­με νὰ εἰσέλθουμε στὴν χαρὰ τοῦ Κυρίου.

Κανένας δὲν μπορεῖ «ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ» νὰ εἰσ­έρχεται μέσα στὴν Ἐκκλησία ἀσθενὴς καὶ νὰ φεύγει ἀθεράπευτος. Οὔτε αὐτοὶ ποὺ ταυτίστηκαν μὲ τὸ κυβερνητικὸ ψευδο-ἀφήγημα ἔχουν τὴν πολυτέλεια νὰ παραμένουν ἀμετανόητοι, οὔτε καὶ αὐτοὶ ποὺ ἀντιστάθηκαν στὴν ὑγειονομικὴ δικτατορία ἔχουν τὸ δικαίωμα τῆς χαιρεκακίας ἔναντι τῶν πρώτων.

Ἐλᾶτε νὰ νηστεύσουμε μαζὶ καὶ νὰ ζητήσουμε ὑπομονὴ καὶ πίστη,

Ἐλᾶτε νὰ γονατίσουμε μαζὶ καὶ νὰ ζητήσουμε ἔλεος ἀπὸ τὸν Θεό,

Ἐλᾶτε νὰ προσευχηθοῦμε μαζὶ καὶ νὰ ζητήσουμε φωτισμό,

Ἐλᾶτε νὰ ἐξομολογηθοῦμε ὁ ἕνας στὸν ἄλλο καὶ νὰ ἀλληλο-συγχωρεθοῦμε,

Ἐλᾶτε νὰ κοινωνήσουμε ὅλοι μαζὶ καὶ νὰ ζητήσουμε ἴαση.

Ἐλᾶτε νὰ ὑψώσουμε τὰ χέρια πρὸς τὸν οὐρανὸ καὶ νὰ ἱκετεύσουμε γιὰ τὴν Σωτηρία πάντων ἀπὸ τὸν Ἰατρὸ τῶν ψυχῶν καὶ τῶν σωμάτων ἡμῶν.

Ὁ σκοπὸς τοῦ καθενὸς δὲν μπορεῖ καὶ δὲν πρέπει νὰ εἶναι ἡ αὐτο-δικαίωση, νὰ θέλει δηλαδὴ ὁ καθένας νὰ ἐπαναλαμβάνει αὐτὸ τὸ ἐγωιστικὸ καὶ σκληρὸ «εἴδατε ποὺ σᾶς τὰ ἔλεγα!». Ὁ διχασμὸς δὲν μπορεῖ ἄλλο νὰ παραταθεῖ.

Ἂς ἀγκαλιαστοῦμε ταπεινὰ καὶ Χριστοκεντρικὰ μὲ πνεῦμα ἀγάπης γιὰ τὴ σωτηρία ὄχι μόνο τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν ἀλλὰ καὶ ὁλόκληρου τοῦ κόσμου. Αὐτὸ τὸ εἰλικρινὲς κάλεσμα ἂς γίνει ἡ ἀφορμὴ νὰ ἀλ­ληλο-συγχωρεθοῦμε γιὰ νὰ μαλακώσει ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ καὶ νὰ μᾶς ἐλεήσει.

Γένοιτο!

δόκτωρ Ἐλπιδοφόρος Σωτηριάδης